Norge har blitt en Google-nasjon. Hvis vi skal finne informasjon om produkter, tjenester eller virksomheter på internettet bruker vi Google – vi «googler» alt mellom himmel og jord. Derfor er det viktigere nå, mer enn noensinne før, å passe på virksomhetens rykte på nettet.
Når så mange bruker Google til å finne informasjon er det ekstra viktig å sørge for at virksomheten fremstår positivt i søkeresultatene. Det kan oppleves grenseoverskridende, hvis en potensiell kunde vurderer virksomheten basert på en negativ anmeldelse, og man blir valgt fra på grunn av dette, selv om omtalen generelt er overveiende positiv. En undersøkelse foretatt av analyseinstituttet YouGov viser at 70 % av dansker ville velge bort en virksomhet hvis de har et dårlig rykte på nettet. Det er derfor viktig å beskytte ryktet sitt
Det er ikke lett å gjemme dårlig omtale og negative anmeldelser for forbrukerne, men hvis en misfornøyd kunde er ute etter å risse ryktet til virksomheten din på nettet, kan ATAK assistere deg i arbeidet med å beskytte ditt online omdømme og få bearbeidet det uønskede innhold, eller gjøre det mindre synlig for forbrukeren.
Med et bredt utvalg av værktkøjer kan ATAK tilby en pakkeløsning som passer perfekt til situasjonen din og gjøre de bevisste, negative angrepene på virksomheten eller navnet ditt, mindre betydelig for omdømmet ditt på nettet. Kontakt ATAK for en uforpliktende samtale om dit omdømme på nettet.
Prisen på vår assistanse starter på NOK 5.700
og varierer deretter i pris avhengig av casens størrelse og karakter.
Er du interessert i å lære mer om hvordan du kan avlive dårlig publisitet?
Kontakt ATAK på 5321 5060 eller trykk på knappen under.