Hjelp med Trustpilot

Svar, rapportering og fjerning av anmeldelser

Trustpilot har over tid blitt en av de viktigste referansepunktene for forbrukere når de vurderer hvor pålitelig en virksomhet er. Det er brukerne selv som har mulighet til å legge igjen en anmeldelse på plattformen, forutsatt at de har en faktisk kjøpsopplevelse å basere det på. Siden brukerne ikke trenger å dokumentere sin kjøpsopplevelse før de legger igjen en anmeldelse, kan alle i praksis misbruke systemet. Dette stiller noen ganger virksomheter i en sårbar situasjon, da det ikke er uvanlig å bli utsatt for falske eller urettferdige anmeldelser.

Har du selv blitt utsatt for negative anmeldelser som du ikke kjenner deg igjen i? Eller er du bare usikker på hvordan du skal håndtere anmeldelser fra misfornøyde kunder slik at de ikke skader virksomheten din?

FÅ PROFESJONELL HÅNDTERINGSHJELP

Sett fra et SEO-perspektiv har Trustpilot som domene en svært høy styrke. Dette resulterer i at virksomhetens profil på Trustpilot ofte blir plassert på side 1 i Google. Og nettopp derfor er det stor sannsynlighet for at potensielle kunder blir eksponert for anmeldelsene som vises på profilen. Hvis det er negative anmeldelser som dominerer eller ligger øverst, vil dette skade virksomheten din.

Spørsmålet er ikke om du mister potensielle kunder, spørsmålet er hvor mange du mister. Derfor kan det ikke understrekes nok hvor viktig det er at du tar hånd om de negative anmeldelsene som vises på virksomhetens Trustpilot-profil.

Det kan imidlertid være vanskelig å avgjøre om en anmeldelse kan fjernes, samt om man vil gjøre mer skade enn nytte ved å prøve å svare på anmeldelsene. Hvis du ønsker å være sikker på å velge riktig strategi, bør du få hjelp med Trustpilot fra spesialister.


Våre priser starter fra 6.500 kroner


"Spørsmålet er ikke om du mister potensielle kunder, spørsmålet er hvor mange du mister."


Er du klar til å håndtere dårlige anmeldelser? ATAK har den nødvendige erfaringen.

Hos ATAK tilbyr vi hjelp med Trustpilot innen flere områder:

  • Hjelp til å svare på anmeldelser på Trustpilot
  • Hjelp til å rapportere anmeldelser på Trustpilot
  • Hjelp til å fjerne anmeldelser på Trustpilot
  • Hjelp til fremtidig strategi på Trustpilot

Vi vurderer alltid hver sak individuelt og er glade for å ha en uforpliktende samtale. Kontakt oss enten via telefon, e-post eller kontaktskjema hvis du ønsker en mer presis beskrivelse av hvordan vi kan hjelpe deg.

Om en anmeldelse kan fjernes, må vurderes individuelt. Hos ATAK har vi jobbet profesjonelt med Trustpilot i mange år, og derfor har vi den ekspertisen som kreves for å vurdere dette.

Vi har håndtert mange saker angående dårlige anmeldelser - mange av dem på Trustpilot - og denne erfaringen kommer deg til gode:

  • Vi har vurdert mange saker og kan derfor raskt avgjøre om det er grunnlag for å fjerne dine negative anmeldelser
  • Vi har innsikt i hvordan argumentasjonen bør være dersom en anmeldelse skal fjernes. Dette tar vi selvfølgelig hånd om hvis du ønsker et samarbeid
  • Vi jobber profesjonelt med bedrifter som ønsker å forbedre sitt omdømme hver dag. Hvis en anmeldelse ikke kan fjernes, gir vi deg verdifulle verktøy for hvordan du bør håndtere dem - helt ned til valg av ord.

Er du interessert i å lære mer om hvordan du kan avlive dårlig publisitet?
Kontakt ATAK på 5321 5060 eller trykk på knappen under.